PARIS

Pôvabné čaro mesta, romantická atmosféra francúzskych uličiek, útulné kaviarničky, bagetérie, rušná mestská premávka, pouliční predavači, zmes rôznych národností a kultúr... To všetko človek nasáva pri prechádzke Parížom a cíti sa príjemne. Navštívila som Notre Dame, Pantheon, Louvre, Champs-Elysées, Víťazný oblúk, Luxemburské záhrady, Monmartre a Sacre Coeur, no najsilnejším zážitkom bol pre mňa výstup na Eiffelovku. Pohľad na rozľahlý Paríž ma doslova očaril. Zabudla som na chladné zamračené počasie a plným dúškom som vdychovala krásu a zvláštnosť všetkého navôkol... Ako ochutnávku pridávam niekoľko fotografií :)


Beautiful charm of the town, romantic atmosphere of French streets, cozy coffee and sandwich shops, busy urban traffic, street vendors and mixture of different nationalities and cultures... The human who is walking through Paris feels pleasantly. I visited Notre Dame, The Pantheon, The Louvre, Champs-Elysées, Arc de Triomphe, Luxembourg gardens, Monmartre and Sacre Coeur but the most powerful experience was entrance to the Eiffel Tower. View of the spacious Paris fascinated me and I forgot on cold cloudy weather. All the beauty and strangeness of everything around me inspired me. As a sample I added several photos :)








6 comments:

  1. Pěkné, zase bych někam vyrazila...

    WorldByBella

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tiež... dúfam, že najbližšie pôjdem do Talianska :)

      Delete
  2. Very cute post!love this!
    that's amazing!Love your sense of style!!
    CHIC STREET CHOC
    FOLLOW ME ON FACEBOOK

    ReplyDelete
  3. Hello darling, lovely blog here! Wanna follow each other? Let me know through comments... it would be great to keep in touch =)
    XOXO
    Ylenia
    Last time by Ylenia Labate

    ReplyDelete