INFUSION

Do Mark Spencer predajne potravín som po prvýkrát zavítala až včera a bola som milo prekvapená. V prvom rade som očakávala omnoho vyššie ceny a užší sortiment potravín. Kúpila by som si tam najradšej všetko, veď ako môže človek odolať tým krásnym baleniam a krabičkám... Nakoniec to vyhral tento čajík... a bolo ich tam teda na výber viac ako dosť :)

I was in Mark Spencer foodstuffs for the first time yesterday and I was positively surprised. I had expected higher prices and offer less of foodstuffs. I would like to buy everything. It´s so hard to resist beautiful packaging and enclosures... This tea finally won :)




2 comments:

  1. ja to mám rovnako a ísť tam hladná sú pre mňa hotové muky :D

    ReplyDelete
  2. tam nemozem chodit, vsetko chcem hned nakupit hlavne kvoli peknemu baleniu, ako pises

    ReplyDelete